Rezervací na lekci či jinou akci souhlasíte s PŘ a těmito pravidly rezervace lekcí a akcí.
Osoba samostatně výdělečně činná Mgr. Kateřina Prýmková, se sídlem Žerotínova 1273/43, 130 00 Praha 3, IČ: 74374133 (dále jen „Provozovatel“) poskytuje služby spojené se cvičením jógy, jako jsou lekce, semináře, kurzy, workshopy a jiné akce pořádané prezenčně i online (dále jen „Služby“) na základě těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) v provozovně Yoga 4 Everybody, Jungmannova 22/9, 110 00 Praha 1 (dále jen „Studio“). Informace o Službách a kontakty jsou uvedeny na webových stránkách www.yoga4everybody.cz.
Pořadatel nebo instruktor nepřebírá žádnou odpovědnost za přinesené oblečení, cenné věci a peníze návštěvníka Studia. Prosíme podrobně se seznamte s Provozním řádem Studia.
Rezervace na kurzy nebo další akce je platná pouze po zaplacení dané částky. Bez uhrazení Vám nemůžeme místo rezervovat.
Klient svou registrací potvrzuje, že se seznámil s VOP Provozovatele Studia a tyto se zavazuje plně respektovat a dodržovat. Klient svou registrací současně souhlasí se Zásadami ochrany osobních údajů zveřejněnými na webových stránkách Studia.
Klient je povinen zakoupit si vstup nebo Kredit na Služby v hotovosti ve Studiu, platbou online nebo převodem na účet. Řádně uhrazené vstupné opravňuje Klienta ke vstupu do prostor Studia a k využívání zařízení.
Kredit lze nakoupit v hotovosti ve Studiu nebo převodem na účet. Minimální výše vkladu do Kreditu a jeho platnost jsou uvedeny v Ceníku.
Platnost Kreditu začíná dnem zadání Kreditu do rezervačního systému. Platnost Kreditu lze prodloužit pouze nákupem nového Kreditu kdykoli do jeho expirace.
Kredit Klienta je nepřenositelný.
Vybrané kategorie Klientů (např. studenti, kteří se prokážou platnou studentskou kartou) mohou využít speciálních cen podle Ceníku.
Klient může provést rezervaci, i když je lekce plně obsazena, získá tak statut Náhradníka. Náhradník je zapsán v rezervačním systému na čekací listinu. V případě, že jiný zájemce zruší svou rezervaci, uvolní se pro Náhradníka místo. Náhradník obdrží e-mail s informací o uvolnění místa a změnou statutu Náhradníka v Rezervaci. Tímto se Rezervace stane pro Klienta závaznou. Pokud už nebude mít Klient o lekci zájem, musí svou rezervaci stornovat dle platných podmínek.
Rezervace online lekcí probíhá výše popsaným způsobem, s výjimkou maximální doby rezervace lekce 15 minut před jejím zahájením. V době 15 minut před začátkem lekce Klient obdrží e-mail s odkazem na vysílání lekce.
Akce / semináře / kurzy si Klient rezervuje v rezervačním systému a uhradí tyto Služby převodem na účet. Rezervace se stává platnou okamžikem připsáním příslušné částky na účet Studia.
Provedením rezervace na Služby příslušným způsobem souhlasí Klient se storno podmínkami pro tyto Služby.
Rezervovanou otevřenou lekci ve Studiu i online lze zrušit v rezervačním systému (nikoli telefonem nebo e-mailem) maximálně 2 hodiny před jejím začátkem, u ranních lekcí je to vždy do 21:00 hodin předchozího dne. Na telefonické či e-mailové rušení lekcí méně než 2 hodiny před zahájením lekce nebude brán zřetel. Pokud Klient stornuje lekci včas, příslušná částka za vstup je mu vrácena do Kreditu.
Lekce uhrazené platbou online NELZE stornovat.
Klienti opakované porušující storno principy (např. nedostavení se na rezervovanou lekci s předpokladem platby v hotovosti) mohou mít omezeny své budoucí rezervace pouze na základě povinného Kreditu.
Kurz / seminář / akce: Místo na kurzu či jiné akci mimo otevřené lekce si leze rezervovat prostřednictvím přihlášení a následné rezervace přímo v rezervačním systému. Poté je potřeba do 7 dnů od rezervace uhradit zálohu (tj. 50% z celkové ceny kurzu / workshopu, pokud není uvedeno jinak, a to buď v hotovosti na recepci studia, a nebo prostřednictvím bankovního převodu, přičemž nezapomeňte uvést číslo rezervace, jako variabilní symbol), následně vám bude rezervace potvrzena. V opačném případě bude rezervace automaticky smazána a místo na kurzu / workshopu postoupeno dalšímu zájemci nebo náhradníkovi.
V případě storna více než 14 dní před konáním kurzu/workshopu, bude účtován storno poplatek ve výši 50% (jinými slovy bude vám 50% vráceno). Pokud se klient na zvolený kurz/workshop neomluví 14 dní dopředu či se nedostaví, studio je oprávněno ponechat si 100% výši ceny. Své místo však lze převést na jinou osobou.
Jakékoli výhrady či problémy s rezervací, její úhradou či stornem je Klient povinen s Provozovatelem studia řešit telefonicky nebo e-mailem před zahájením poskytované Služby. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
V případě uzavření Studia v důsledku mimořádné události (např. rozhodnutí Vlády ČR o přijetí opatření vedoucích k uzavření Studia) je Provozovatel oprávněn učinit následující opatření:
a) Platnost Kreditu se prodlužuje o délku doby uzavření Studia z důvodu této události;
b) Konání nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí se uskuteční v náhradních termínech, které budou vypsány, jakmile bude Studio znovu otevřeno. Provozovatel je oprávněn vypsat náhradní termíny po uplynutí mimořádné události, avšak minimálně s dvouměsíčním předstihem. Provozovatel má také právo hodnotu nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí nahrát jako Kredit na zákaznický účet Klienta. Provozovatel hodnotu nezahájených nebo nedokončených kurzů / seminářů / akcí zpět Klientovi nevyplácí.
c) Konání otevřených lekcí, nezahájených nebo nedokąončených kurzů / seminářů / akcí se může uskutečnit online za podmínek VOP pro online lekce prostřednictvím vybrané platformy. V takovém případě Provozovatel zašle Klientovi s dostatečným předstihem informace a odkaz na online přenos. Online akce se uskuteční bez nároku na slevu nebo změnu ceny.
Provozovatel si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu těchto VOP. Klient tímto výslovně uznává, že Provozovatel je oprávněn v přiměřeném rozsahu změnit ustanovení VOP. Klient bude na takové změny upozorněn e-mailem.
V Praze 1. 9. 2021